Скоро річка-новорічка

Події ЗНВКПочаткова школа

Хто ще не встиг підготуватися до святкування Нового року, мав можливість відвідати сьогоднішній STEM-урок у 3-А класі під назвою «Скоро нічка-новорічка», котрий провела Бодрова Юлія Василівна – креативна вчителька, яка змогла в одному занятті об’єднати уроки математики, природознавства, розвитку мовлення та трудового навчання. Її вихованці, працюючи у групах, намагалися прорахувати найвигідніше меню святкового столу, обрати корисну для здоров’я їжу, скласти святкове вітання для однокласників та виготовити новорічну листівку.
В ході дружньої роботи доводилося виразно читати поезію, складати асоціативні кущі, рахувати, вирізати та клеїти і навіть самостійно римувати. Плідна робота дала результати: діти разом з учителем дійшли спільної думки: «Берися дружно – не буде сутужно». IMG-1739691ddd31d45ecf583f36dfba5389-VIMG-0e1fad10ee058f8daf7d94db288f82d5-VIMG-d7c07f652034f93fa11efcd82d6844f1-V

  • Поділитися

Можна побувати в театрі, не виходячи з класу!!

Виховна робота

FB_IMG_1544990818195FB_IMG_1544990815869FB_IMG_1544990813324FB_IMG_1544990806696FB_IMG_1544990801205FB_IMG_1544990811018А знаєте, яку пісню я наспівую цілий день???
-“Ой я дівчина полтавка,
А зовуть мене Наталка.
Дівка проста, некрасива,я
З добрим серцем, неспесива”
Сьогоднійшній відкритий урок з української літератури у 9 а класі “зробив мій день”))) Дякую за це молодій, але такій креативній і завазятій вчительці Лутченко Вікторії Вікторівні та учням 9 А класу!!! Клас на уроці перетворився на театр, лунали пісні, демонструвалися інсценізації уроивків, і таким чином, діти граючи і зачитуючи уривки, переглядаючи епізоди змалювали образ головної героїні п*єси І.П. Котляревського “Наталка-Полтавка”. Вчителька застосовувала інтерактивні методи роботи з учнями, з різних боків “підходити” до аналізу образа, співставляли ситуації з сучасним життям, узагальнювали думки! Думаю цей урок діти запамятають, а головне, на ЗНО з української мови та літератури (свого часу) зможуть дати вірні відповіді на питання по “Наталці – Полтавці”. ПРиємно спостерігати, що всі члени колективу на будь – чкому уроці спрямовують всої зусилля, не тільки на вчити дітей матеріалу, а також, сприяють становленню особистості дитини, створюють умови для формування високих моральних людських якостей! Дякую, Вікторіє Вікторівно, Ви чудова людина і прекрасний педагог, бажаю Вам здоров*я і творчого натхнення на наступні уроки!
І ще така думка з*явилася, до тих, хто говорить, що “молодь – не та”? Молодь у нас як раз те, що треба (у більшості своїй)! Дякую вам діти, пишаюся вами!!!

  • Поділитися

Безпечна дорога до школи!

Виховна роботаПодії ЗНВКПочаткова школа

13.12.18р. в ЗНВК № 109 Управлінням патрульної поліції в Запорізькій області Сектором зв’язків з громадськістю були проведені тренінгові заняття для учнів ГПД 1 – 3 класів на тему: «Безпечна дорога до школи». Головними кураторами та організаторами різних видів діяльності учнів були лейтенанти поліції: Михайловський О.О., Скорбич Ю.Ю., Касьян В.П., Євстратов В.І. Вони відразу стали друзями дітям і встановили з ними тісний контакт. Учні закріпили свої знання про правила переходу дороги з дорослими, під час веселої гри «Світлофор» реагували рухами на його сигнали, дізналися інформацію про три види переходів для пішоходів: наземний, підземний, надземний (через міст). Цікавий мультфільм «Робокар Поллі» допоміг закріпити правила безпеки в автомобілі, головними серед яких є паски безпеки та дитячі крісла безпеки. Підсвічений жезл регулювальника викликав не абияку зацікавленість під час його передачі одне одному при спілкуванні учнів. Від поліцейських діти отримали домашнє завдання – разом з батьками закріпити отриманні знання з Правил дорожнього руху. Нехай збуваються добрі побажання, які пролунали по закінченню тренінгу, а дорога до школи кожного учня буде безпечною! FB_IMG_1544727330820FB_IMG_1544727325699FB_IMG_1544727328393FB_IMG_1544727323185FB_IMG_1544727333499FB_IMG_1544727336011FB_IMG_1544727338090FB_IMG_1544727342700FB_IMG_1544727307911FB_IMG_1544727309949FB_IMG_1544727311961FB_IMG_1544727340145FB_IMG_1544727315381FB_IMG_1544727320218

 

 

 

  • Поділитися

Про майстерність вчителів!!

Виховна робота

А я продовжую серію постів про майстерність наших вчителів! Сьогодні до сузір*я педагогів – майстрів долучилася вчителька початкових класів Кубасова Ірина Вололимирівна. Це був урок читання у 3 Б класі. МИ занурилися у закулісся лялькового театру, діти намагалися стати акторами – ляльководами – тренували свій артикуляційний апарат, рухали ляльками і промовляли репліки. Також діти спробували свої сили у ролі сценаристів і декораторів, і , врешті решт, кожна з груп запропонувала свій фінал казки, зіграли ці ролі за театральною ширмою!!! Приємно було спостерігати, що діти звиклаи працювати у групах, вміють працювати в команді, вдало розподіляють обов*язки, самостійно оцінюють свої виступи! Дякуємо Ірино Володлимирівно за чудові враження, а також радіємо за наших творчих і розумних діток!! FB_IMG_1544727183845FB_IMG_1544727180165FB_IMG_1544727186687FB_IMG_1544727177664FB_IMG_1544727189574FB_IMG_1544727192623FB_IMG_1544727174937FB_IMG_1544727196174

  • Поділитися

Відлік часу до Нового року!

Виховна робота

Хвилиночку уваги! Чуєте як наближаються новорічні свята??? 🌌🌌🌌Особисто я чую і відчуваю аромат ялинки🌲🌲🌲, мандаринів🍊🍊🍊 та імбирних пряників🍪🍪🍪. Ще трохи і ми поринемо у свята з головою! Але зараз треба зосередитися на контрольних та підсумкових роботах.👩‍🎓👩‍🎓👩‍🎓
Але почнемо ми святкувати вже на наступному тижні 💥💥💥
І в п’ятницю ми проведемо День новорічного образу 🐒🐕🐈🐅🐎🐂🐇🐀🐄🐿️🐥🦉! Ми пропонуємо на позитиві закінчити семестр, пожартувати та зробити позитивні фото🖼️🖼️🖼️
Запрошуємо взяти участь усіх бажаючих (ви можете одягти цілий костюм або просто прикрасити свій щоденний одяг новорічними елементами⛄
P.s. особисто я вже придумала свій образ🐧

  • Поділитися

Що робити, щоб було “краще”?

Виховна робота

Для того, щоб було “краще!” – потрібно кожному щось робити, по – тихеньку, перетворювати життя на краще!!! Я в це дійсно вірю, тому максимально спонукаю наших учнів до активної взаємодії, певних уроків уперед! Радію з того, що маю багато однодумців )))) От сьогодні нам пощастило четверо активних представників учнівького самоврядування нашого закладу були присутні на акції громадської організації «Вчителі за демократію та партнерство», яка реалізує проект «ПЛАН ДІЙ: через соціальні учнівські проекти – до громадянської активності». Цей проект спрямований на розвиток громадянської освіти в Україні, передбачає навчання школярів і педагогів соціального проектування, розвитоку громадянської компетентності учнівської молоді через створення і реалізацію власних проектів, спрямованих на розв’язання проблем місцевої громади, поширення досвіду успішних учнівських ініціатив.
Отже, сьогодні відбувся дискусійний майданчик «Молодь обирає дію», який передбачав презентацію ідеї громадського активізму для школярів та працівників шкіл; їхнє знайомство з досвідом соціальних проектів та громадянських ініціатив місцевих неурядових організацій; обговорення можливостей для учнівської молоді участі у громадянських ініціативах, залучення учнівської молоді до проектів НУО, співпраці між школами та громадою.
Іншими словами – було цікаво і продуктивно, знову ж таки пишалася нашими активістами, наскільки вони непередбачувані, креативні, мислячі!!!!
Ми з нашими ідейними учнями привезли певні цікавинки, будемо впроваджувати у життя!!!! Дякуємо Тетяні Олексіївні Ремех (завідувачці відділу суспільствознавчої освіти Інституту педагогіки НАПН України, кандидату педагогічних наук) за традиційно тепле, продуктивне спілкування!!! FB_IMG_1544643239205FB_IMG_1544643233056FB_IMG_1544643244264FB_IMG_1544643235619FB_IMG_1544643241846

  • Поділитися

Історія – наші корені. Без них не можливе життя сьогодні і в майбутньому.”( М. Амосов)

Виховна робота

“Історія – наші корені. Без них не можливе життя сьогодні і в майбутньому.”( М. Амосов) Отак, усвідомоюючи потребу сьогодення працюють наші вчителі, зокрема історії, бо, хто зна, серед наших нинішніх учнів є майбутній видатний політик або навіть президент країни?! Наші діти добре вчать історію і викладають її майстри своєї справи! Ми в цьому вкотре пересвідчилися 11 грудня 2018 року, коли відбувся відкритий урок з історіі у 5В клас, який провела Нестеренко Ольга Вікторівна. Приємно було спостерігати, що усі учні були активними і отримали гарні оцінки. Тема уроку – “Історичні джерела та їх різновиди “, зацікавила не лише дітей , а й присутніх колег Ольги Вікторівни!! Вчителька майстерно застосовувала різноманітні форми діяльності на уроці : дидактична гра Сортувальник, історичні ребуси, вправи “Від давнини до музею” та “Історична парочка”, проблемні питання, наочний матеріал, фізкльтхвилинка – всі вони сприяють переключенню уваги учнів, змінюють види їх діяльності для кращого засвоєння теми. Протягом всього уроку відбувалася активна пізнавально- розвивальна діяльність учнів, шр є однією з цілей НУШ (не накопичувати знання, а розуміти інформацію) Взагалі, урок був “на позитиві”: посмішки, жарти, дітям цікаво і комфортно, що беззаперечно створює творчу атмосферу ділової співпраці. Дякуємо Ользі Вікторівні, бажаємо Вам творчого розвитку і натхнення! Дякуємо учням 5В класу, ви були чудові, наші любі розумашки))))) FB_IMG_1544642122298FB_IMG_1544642124887FB_IMG_1544642129197FB_IMG_1544642119906FB_IMG_1544642126985о

  • Поділитися

Послушайте! Ведь, если звезды зажигают — значит — это кому-нибудь нужно?”

Події ЗНВК

“Послушайте!
Ведь, если звезды зажигают —
значит — это кому-нибудь нужно?”
Я бы хотела перефразировать Владимира Маяковского “Если такие уроки проводятся – значит- это нужно!” Такие уроки, какой сегодня провела Бренгач Людмила Александровна в 11 А классе, не просто “нужно”, а необходимо смотреть учителям для вдохновения, для развития и просто для прекрасного настроя, очищения искусством – катарсиса!!! Именно такие эмоции я получила за те минуты открытого урока в 11 а классе. Занятие развития речи проходило в виде литературно – артистического кафе, как отголосок того времени – “Серебряного века” русской поэзии. И назвали они свое кафе как и в то время – “Бродячая собака” (Литературно-артистическое кабаре «Бродячая собака» один из центров культурной жизни Серебряного века. Артистическое кафе или арт-подвал «Бродячая собака» действовало с 31 декабря 1911-го по 3 марта 1915 года в доме № 5 по Михайловской площади Петрограда. В названии обыгран образ художника как бесприютного пса.) На уроке присутствовал и литературный критик, и директор, и ведущая этого кафе (их роли мастерски взяли на себя ребята), а главное, наши старшеклассники читали поэзии наизусть, читали проникновенно, передавая эмоции и чувства лирического героя, даже писали свои стихотворения и прозу, будучи вдохновленными гениями, пытаясь наследовать поэтам.
Я искренне радуюсь, что имею возможность учиться у такого педагога-мастера, благодарю Вас, Людмила Александровна! Но, вместе с тем, горжусь нашими учениками, радуюсь за весь педагогический коллектив, что мы помогли “вырасти” таким детям!!! Верю, что они смогут реализовать свои таланты и умения в будущей жизни!! FB_IMG_1544557317263FB_IMG_1544557320016FB_IMG_1544557322528FB_IMG_1544557310826FB_IMG_1544557314864FB_IMG_1544557313166

  • Поділитися

Ми ніколи не сумуємо!!!

Педогогічна майстерняПодії ЗНВК

Ми ніколи не сумуємо! Бо в нашому ЗНВК постійно відбуваються чудові, емоційні уроки і виховні заходи! Саме сьогодні в нас розпочався тиждень професійної майстерності вчителів, і майже щодня тепер будуть відбуватися відкриті уроки, на яких наші колеги зможуть продемонструвати свою кваліфікацію, творчий підхід до навчального процесу, практичне занурення до Нової української школи (НУШ).
Відкрила своєрідний фестиваль учительських талантів Зайцева Світлана Олександрівна!! Урок англійської мови у 5 А класі. Це був динамічний і продуктивний урок, вчителька і клас просто вражали присутніх швидкістю виконання завдань, зміною видів діяльності: тут було і вивчення нового матеріалу, і цікаве аудіювання, власне говоріння і читання!! І все це англійською мовою!! Ще треба повчитися проводити урок в такому темпі і такій якості (нагадую, урок був відкритий і завітати міг будь – який учитель!). Я у шкільні роки вивичала французську мову, дуже приємні враження, деяка лексика запам*яталася, стійким залишилося бажання побувати у Парижі! Та впевнена, аби зі мною так вчили мову – я би знала більше, а вчитися було б цікавіше! Дякуємо Світлані Олександрівні та 5 А класу за чудовий урок! Чекаємо на наступні методичні родзинки наших колег! FB_IMG_1544557185831FB_IMG_1544557192337FB_IMG_1544557199789FB_IMG_1544557197020FB_IMG_1544557183815FB_IMG_1544557188792FB_IMG_1544557194239FB_IMG_1544557190580

  • Поділитися
Грудень 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Лис    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Архіви